Alla inlägg den 23 januari 2012

Av panfuhannah - 23 januari 2012 15:34

Hejsan,


Ni ser väl Rubriken? Ja, det gör väl alla, alltså texten längst upp i början av inlägget. :P

Det står ju "Pepparkakor?" och det köpte jag och pappa efter skolan .. x)

Japp .. och snart ska vi äta dom! :P


Jag har bara en sak att säga till alla härmare! :]

- Ni har tydligen så dålig fantasi så att ni måste ta någon annans, men vet niu vad?

Jag är tacksam över att ni är avundsjuka och tycker det är fint .. ♥

Men nu orkar jag inte bry mig längre även om det är JÄTTEIRRITERANDE ?!

Fast ni får väl stjäla andras fantasi, så att alla blir irriterade/sura på er!

Tack för mig! :] Det var det jag ville få ur mig till er, så vi ses!


Puss! :*


// PanfuHannah ♥


Tidigare månad - Senare månad

Hej och välkommen till min blogg!  Jag är en tjej på 11 år, som bor i Värmland och bloggar om mitt liv. Mina intressen är att vara med kompisar, blogga och mysa med min lilla sötnos katt. Mina syskon är nog det som är jobbigast i mitt liv. Allvarligt talat, så skulle ni inte vilja vara jag. På den här bloggen tillåter jag inte att man härmar, eller kopierar någonting! Med vänliga hälsningar Hannah. ^.^

✿ Senaste inläggen

✿ Besöksstatistik

✔ Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Hej och välkommen till min novellblogg, som handlar om Fanny, 16 år. Hennes liv förändras när en ny tjej börjar i samma skola. Hon heter Melinda och är lika gammal som Fanny. Hon förvandlas plötsligt till skolans populäraste och Fanny smider ut planer til

Ovido - Quiz & Flashcards