Alla inlägg den 9 januari 2012

Av panfuhannah - 9 januari 2012 16:40

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!


HATE IT!   

Av panfuhannah - 9 januari 2012 12:31

Här ska ni få se en bild som föreställer korv med bröd. :D


 


// PanfuHannah ♥

Av panfuhannah - 9 januari 2012 10:44

Hejsan,


Jag ska inte säga förlåt, kom bara inte på nån rubrik. :P

Men jaja, nu ska jag blogga lite, igår satt jag inte vid datan, så då är det klart

jag inte bloggade. Och ni som vill vara min vän på Msp, jag svarar inte på vänförfrågningar längre.

Har redan 88 vänner & tänker ränsa lite nu. :/

Tar bort dom som jag kanske nästan aldrig är inne och sådana som jag inte chattar med och så. (;


Jaja, bara så ni vet fick jag en kommentar från dig Iosefine, men jag tog bort den. :o

Inte med mening, men vill inte att alla ska kunna klicka på den där qwiz - länken jag fick av dig. ;D

För det var ju lixom "privat" haaha, så vi kan spara den hos oss själva istället. (:


Fast nu tillbaka till ngt annat, jaa, jag ska ta bort lite kategorier nu. ;)

Bara så ni vet, och det ser ut som om det blir 1 röst till på omröstningen, längst ner

till vänster i bloggen, så vinner en namnskylt. :)


Vi får hoppas det, och jag fick önskningar om längre inlägg och fler "msp-bilder" och

vanliga roliga bilder. :D Vanliga också sa jag. Så här kommer en "msp-bild" och en rolig +

en vanlig. ;)


NEJ DET BLIR INGEN MSP-BILD!




Bilden går inte att klista iin -.-'


Njaa, vi ses nog senare idaag!


// PanfuHannah ♥



Tidigare månad - Senare månad

Hej och välkommen till min blogg!  Jag är en tjej på 11 år, som bor i Värmland och bloggar om mitt liv. Mina intressen är att vara med kompisar, blogga och mysa med min lilla sötnos katt. Mina syskon är nog det som är jobbigast i mitt liv. Allvarligt talat, så skulle ni inte vilja vara jag. På den här bloggen tillåter jag inte att man härmar, eller kopierar någonting! Med vänliga hälsningar Hannah. ^.^

✿ Senaste inläggen

✿ Besöksstatistik

✔ Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Hej och välkommen till min novellblogg, som handlar om Fanny, 16 år. Hennes liv förändras när en ny tjej börjar i samma skola. Hon heter Melinda och är lika gammal som Fanny. Hon förvandlas plötsligt till skolans populäraste och Fanny smider ut planer til

Ovido - Quiz & Flashcards