Alla inlägg den 19 januari 2012

Av panfuhannah - 19 januari 2012 17:27

Hejsan!


Rösta, snälla på dessa 3 Designer, alltså den ni vill jag ska ha på bloggen.  

Om ni inte gör det blir det inte så bra .. eftersom då måste jag välja själv!

Och det är inte bra! Jo, här får ni bilderna av Designerna!

Rösta i kommentarerna, eller om ni vill kan jag göra en omröstning.  


Design - Nr 1

    


Design - Nr 2

 


Design - Nr 3

 


Ni skriver såhär:


"Jag vill rösta på .. (och den som ni vill rösta på)

Hälsningar Bla Bla .. ;D


// PanfuHannah ♥

Av panfuhannah - 19 januari 2012 15:52

Men ärligt jag vet inte vad jag ska blogga om och vilken stil jag ska ha på

texten och Design o.s.v .. ^^

Men snälla kan ni inte hjälpa mig? :/

Jag gör 3 Designer, och lägger ut på bloggen så får ni bestämma vilken

jag ska ha + färg och sånt där .. (:

Smart idé va? D;


Jaja, jag ska göra Designerna nu!


Puss! :*


// PanfuHannah ♥

Av panfuhannah - 19 januari 2012 15:52

Men ärligt jag vet inte vad jag ska blogga om och vilken stil jag ska ha på

texten och Design o.s.v .. ^^

Men snälla kan ni inte hjälpa mig? :/

Jag gör 3 Designer, och lägger ut på bloggen så får ni bestämma vilken

jag ska ha + färg och sånt där .. (:

Smart idé va? D;


Jaja, jag ska göra Designerna nu!


Puss! :*


// PanfuHannah ♥

Tidigare månad - Senare månad

Hej och välkommen till min blogg!  Jag är en tjej på 11 år, som bor i Värmland och bloggar om mitt liv. Mina intressen är att vara med kompisar, blogga och mysa med min lilla sötnos katt. Mina syskon är nog det som är jobbigast i mitt liv. Allvarligt talat, så skulle ni inte vilja vara jag. På den här bloggen tillåter jag inte att man härmar, eller kopierar någonting! Med vänliga hälsningar Hannah. ^.^

✿ Senaste inläggen

✿ Besöksstatistik

✔ Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Hej och välkommen till min novellblogg, som handlar om Fanny, 16 år. Hennes liv förändras när en ny tjej börjar i samma skola. Hon heter Melinda och är lika gammal som Fanny. Hon förvandlas plötsligt till skolans populäraste och Fanny smider ut planer til

Ovido - Quiz & Flashcards