Alla inlägg under februari 2012

Av panfuhannah - 29 februari 2012 17:15

Hejsan!


Vi har nyss varit i Årjäng, där vi kastrerade Missy, vår katt, och hon är en tjej, så hon ligger på badrummet nu, och har pissat på sig, för hon somnade ju när vetrinären tog bedövning. Hon kan nästan inte gå, för dom skärde ju upp magen på henne. ;'s Men iallafall så mår hon bra! :) Det är bra, och nu ska Ina och Joakim, och pappa åka på Bio och se på:

"Mästerkatten i stövlar", men jag och mamma stannar hemma och tittar på: "Monte Carlo", :D


Det var när hon var kattunge, men nu är hon 9 månader, lite äldre. Hon fyller 1 år den 22 maj, och då har vi nyss kommit hem från Rhodos, vi åker dit den 13 maj, och stannar där i en vecka! :D

Nu måste jag gå, ner, till mamma, och passa på Missy, så hon inte spyr, och sånt där. ;)

Puss! :*

 

Ps. Iosefine! Kolla inlägget nedanför, för det är till dig. ♥

Av panfuhannah - 29 februari 2012 09:30

Hejsan!


Jag gjorde en liten bild till Amanda, hoppas du gillar den, och jag tog din favoritfärg grön! Eller jag tror det var den iallafall, hoppas vi ses idag, jag menar på Skype. ^^


 

Och så har jag en till bild, som du får sno och ha som bakrundsbild om du vill, det är denna!


 

Jag gjorde en ny snabbt, haha. :P Hoppas du gillar bilderna!

Puss! :*

 

Ps. Om ni nu undrar kära läsare, så har jag och Amanda samma bakrundsbild, och det är en bild på jag har gjort, här kan ni få kolla på den, hoppas ni tycker den är fin, det tycker jag och Amanda iallafall. ♥

  

Haha, det är miniatyr, men om ni klickar på den blir den lite större, tror jag! :)

Av panfuhannah - 28 februari 2012 20:04

Hejsan!


Just nu sitter jag här och funderar på vilken film, jag och mamma kanske ska se. Men jag vet inte om hon orkar, för hon var uppe jättetidigt idag på morgonen, och skulle på jobb. Men jag hoppas det .. Jag ska säga godnatt nu också, eftersom jag kanske lägger mig 10, 11, det beror på hur lång filmen är! Men jaja, vi hörs! :)


Ps. Haha, jag tog en Kalle Anka, som bild, men det var föratt jag kanske ska läsa det istället för film. :)

Och nej, jag tycker inte det är för småungar! Min mamma läser till och med det ibland iallafall när hon har tid. ;)

 

Av panfuhannah - 28 februari 2012 19:19

Hejsan!


Jag ändrade snabbt bloggen, men jag vet inte om jag ska sluta på Bloggplatsen, och börja blogga, på antingen, någonting annat, men Blogg.se, nej tack! Men vad tycker ni? :)


Ps. Kort inlägg, jag veet :3

Av panfuhannah - 28 februari 2012 10:26

Hejsan,


♥ MovieStar ♥ gav mig en auto på MovieStarPlanet -

därför har jag gjort en bild åt henne, men mitt program funkade inte så fick ta

Paint :( Men hoppas den blev fin ändå!


 

Puss :*


// PanfuHannah ^^

Av panfuhannah - 28 februari 2012 08:23

Hejsan,


Jag vaknade nyss, mamma väckte mig kanske kl.6 men jag skulle ändå inte på fritids så jag är ensam hemma med Missy. Jag får väl ta mig frukost nu då, jag vaknade kl. 8 men är ganska trött ändå.

Missy ligger i min säng och slappar.  

Jag vill säga grattis till min  kompis som fyller 11 år idag, ha en bra födelsedag! ♥

Nej, nu är jag hungrig, men vi ses nog lite senare, sätter mig vid datorn efter jag har sett på Gossip Girl ♥


 

Av panfuhannah - 27 februari 2012 15:31

Hejsan,


Nu åker Ina & Joakim, pappa och mamma till Kaffestugan, och ska äta mat där, men jag har just kommit hem från Martine och har inte varit hemma på 2 dagar, så jag vill ärligt, vara hemma nu :)

Så, ni kan få se vad vi gjorde i ett annat inlägg, just nu ska jag lugna ner mig och försöka ignorera en viss person ;)



Ps. Den filmen kollade vi på hemma hos Martine ♥


Av panfuhannah - 27 februari 2012 10:11

Hejsan,


Jag har sovit över hos en kompis, och jag sov över ifrån lördag till måndag, idag :)

Vad har ni gjort under helgen, jag har sportlov nu, det är skönt för då får man sova längre x)

Haha, nu ska vi äta frukost snart ^^ Eller vi gick upp klockan 10 över 9 antar jag, men jag vaknade typ vid halv 9 men igår somnade vi runt tolv för vi kollade på "Hannah Montana"-filmen, haha.^^


Måste gå nu vi ska äta frukost :D

Puss :*


// PanfuHannah ^^

Hej och välkommen till min blogg!  Jag är en tjej på 11 år, som bor i Värmland och bloggar om mitt liv. Mina intressen är att vara med kompisar, blogga och mysa med min lilla sötnos katt. Mina syskon är nog det som är jobbigast i mitt liv. Allvarligt talat, så skulle ni inte vilja vara jag. På den här bloggen tillåter jag inte att man härmar, eller kopierar någonting! Med vänliga hälsningar Hannah. ^.^

✿ Senaste inläggen

✿ Besöksstatistik

✔ Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Hej och välkommen till min novellblogg, som handlar om Fanny, 16 år. Hennes liv förändras när en ny tjej börjar i samma skola. Hon heter Melinda och är lika gammal som Fanny. Hon förvandlas plötsligt till skolans populäraste och Fanny smider ut planer til

Ovido - Quiz & Flashcards