Alla inlägg under april 2012

Av panfuhannah - 30 april 2012 10:53

Hejsan!


Jag skulle bara säga att jag ska till en kompis nu, eller snart.

Så jag kommer nog hem ikväll, men då kanske jag skriver vad vi gjorde, eller något annat!

Ses.



Av panfuhannah - 29 april 2012 07:31

Hejsan!


Förlåt, för att jag inte har skrivit något nytt.

Jag har gjort typ 100 saker samtidigt, de senaste dagarna!

Aa, ni vet, chattat med kompisar, haft sovmorgon på morgonara, och, tränat på att hjula ute.

Jag och min lillasyster var ute och plocka vitsippor igår. ♥

Haha, sedan fick vi inget godis, så vi fick chokladpudding istället, och det var inte bra!

JAG VILLE JU HA GODIS! ^^

Haha, men nu måste jag avsluta, och jag har märkt att jag inte skriver så mycket om MSP, så det kanske blir en IRL-blogg, (In real life-blogg, alltså).

Jaja, ska ta och gå ut med Missy, men alltså nu så stod jag i linne ute på trappen, och solen värmde faktiskt, mycket också.




Av panfuhannah - 24 april 2012 15:53

Hejsan!


Här är vad jag vill säga till alla haters.

Jag menar alltså dom som skriver dumma saker, om honom och andra artister, te.x Selena Gomez.


Tänk om du var känd och du hade många haters?

Hur skulle du vara då?

Glad eller ledsen?

Jag tror ni väljer ledsen, för det vet jag iaf att ni tar, om ni inte tycker det är "kul" att bråka...

Han är som alla andra.

Ni som säger att ni ska döda honom, ni ljuger bara.

Ni kan väl inte bara döda honom, bara för att ni inte gillar hans musik?!

Jag menar, han har inte gjort ert något så då ska inte ni vara elaka mot honom tillbaks!

 

- En låt som jag tycker ganska mycket om! :)

Den är liksom inte som alla andra, jag menar den är typ lugn och "cool" på samma gång.. ^^

 

Men sluta att hata honom, och göra dumma saker.

Men jag accepterar att ni inte gillar hans musik, men då behöver ni inte göra så elaka saker mot honom.

Av panfuhannah - 22 april 2012 08:17

Hejsan,


Är det inte dags för en kändistävling snart? :)

Det var ju så längesedan jag hade en sådan tävling, och nu har jag bestämt att jag ska ha en nu! ^^

Aja, ni vet väl hur det går till?

Jag lägger ut tre bilder på kändisar, ni säger vad dom heter i kommentarerna.


Willow Shields Actress Willow Shields arrives at Variety's 5th annual Power Of Youth event presented by The Hub at Paramount Studios on October 22, 2011 in Hollywood, California.

Vem är detta?


Debby Ryan Actress/singer  Debby Ryan arrives at Variety's 5th annual Power Of Youth event presented by The Hub at Paramount Studios on October 22, 2011 in Hollywood, California.

Den här tjejen då? Vem är hon?


Okej, nu kom en kille. Vad heter han?


Så, det var alla, hoppas ni kan namnen på dom! :)

Lycka till!

Av panfuhannah - 18 april 2012 17:51

Hejsan!


Just nu skulle jag och Martiné kolla på en video, som vår kompis rekomenderade! ^^

Den hette "Bilen som försvann", och här kommer en video på hur vi reagerade, när vi kollade på den.



Njuut! ♥
  

Av panfuhannah - 15 april 2012 11:27

Hola!


Qué hazer?

Estoy aburrido en este momento.

Si usted se está preguntando, yo escribo en español.

Mamá, usted toma lo que escribo?

Así que voy a tener temas en diferentes idiomas!

Todos ustedes que entienden lo que escribo se traducirá en los comentarios.

Usted no puede utilizar traducción de Google!


Buena suerte!

// PanfuHannah ♥

Av panfuhannah - 14 april 2012 10:34

Hejsan!


Nu är jag äntligen hemma från Hafjell, vi var i ett lekland, så vi kom hem ungefär kl. 08.00 :)

Då la vi oss och sov eller först kosade vi med katten, och jag somnade typ direkt för jag var supertrött! :P

Men nu ska jag visa några bilder, på mig och Amanda, vi skulle härma varandras kläder, haha! Men nu kommer bilderna och så ska ni få se dom alla... :P


Okej, den första skulle jag härma Amanda:


 

Nu skulle Amanda härma mina kläder, haha. ^^

 

Nu skulle jag härma Amanda, igen, det är varranan så ni vet.. ;)

 

Som ni ser, hade jag inget halsband...

 

Där står jag bakom henne, och vi tävlar om en bajskorv, hahahahah ^^ :DD

haha, det var alla bilder... Hoppas ni gillar dom...


... Hej då! :)


Av panfuhannah - 12 april 2012 20:17

Hejsan!


Jag har fixat lite i länkarna, om ni undrar, men nu till den saken som inlägget ska handla om!

Jag har massa bakgrunder och några har jag gjort alldeles själv, och några inte, men...

Ni ska få välja den bakgrunden, jag ska ha, så jag kommer starta en omröstning här på bloggen, och jag vill gärna ha så många röster, som möjligt! :)

Jag ska lägga ut de tre bakgrunderna nu i inlägget och jag skriver vilken färg det är;


 

Min egna bakrund - Nr 1


 

Leopardmönster - Nr 2


 

MovieStarPlanets bakgrund - Nr 3


Såå, nu får ni rösta så mycket så möjligt! ♥

Hej och välkommen till min blogg!  Jag är en tjej på 11 år, som bor i Värmland och bloggar om mitt liv. Mina intressen är att vara med kompisar, blogga och mysa med min lilla sötnos katt. Mina syskon är nog det som är jobbigast i mitt liv. Allvarligt talat, så skulle ni inte vilja vara jag. På den här bloggen tillåter jag inte att man härmar, eller kopierar någonting! Med vänliga hälsningar Hannah. ^.^

✿ Senaste inläggen

✿ Besöksstatistik

✔ Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Hej och välkommen till min novellblogg, som handlar om Fanny, 16 år. Hennes liv förändras när en ny tjej börjar i samma skola. Hon heter Melinda och är lika gammal som Fanny. Hon förvandlas plötsligt till skolans populäraste och Fanny smider ut planer til

Ovido - Quiz & Flashcards