Alla inlägg under januari 2012

Av panfuhannah - 31 januari 2012 18:24

Hejsan,


Idag på Svenska kollade vi på film.

Tror det var "Smurfarna i New York", eller nåt, haha. ^^

Men iallafall, det var en ganska rolig komedi, även om jag redan har sett den.

Vi skippade matten föratt kunna titta klart på filmen, det var riktig bra tur det! ;)


Hoppas ni har det bra, och inte har matte på skolan .. (neej, bara skojade.)

Puss! :*


 

Av panfuhannah - 30 januari 2012 15:17

Hejsan,


Idag ska jag på Street Dance, fast det är ganska tråkigt, för vi gör bara

samma steg som vi gjorde förra året c:

Fast annars är det kul .. fast ingen av mina kompisar går kvar där längre -.-'

Såå dumt .. annars hade det vart ännu roligare! Men jag ska inte tjata för mamma & pappa

har redan betalat 800 kronor föratt jag ska kunna gå med på Street .. (:


Men ja, och så undrar jag om ni kan kommentera lite mer?

OBS! Jag menar inte Iosefine98 och Linnéa om ni tror jag menar att ni inte gör det,

och min statistik har sjunkit. Jag hade typ 7 - 8 läsare förr, men kolla här nu!


  

Bara 4 nu .. ):

Jaja, men hoppas statistiken höjer sig, och mer kommentarer kommer in! (:


 

Av panfuhannah - 29 januari 2012 07:41

Hejsan,


Igår laddade pappa och jag ner ett program på min dator.

Så nu kan jag göra filmer med olika videoklipp och bilder och sånt.

Men jag vill inte säga vad det heter - och vad det beror på är inget särskilt.

Hoppas ni hade en mysig kväll igår då, och åt mycket godis! ♥


Här får ni filmen:


Hoppas ni gillar den!


Puss! :*


 
  

Av panfuhannah - 28 januari 2012 13:04

Hejsan,


Nu kommer jag börja med att lägga ut bilder i bloggen på mina vänner

på msp. Jag har 113 vänner, fast jag skrev fel på en bild, det står 109, men det ska stå 113 .. :)

Hoppas ni känner igen er själva, för jag säger inga namn! ♥


 

Här är 3 av mina vänner, men det kommer fortfarande 4 bilder till! :D


 


Här är några till, hahah! ^^


 

Det var denna bilden jag skrev fel på, ni ser att det står, "jag har 109 vänner", det ska stå "jag har 113 vänner",

hoppas ni fattade nu, annars .. fråga i kommentarenrna/frågorna! ;)


 

Förlåt att det kom lite text i ditt huvud, "du vet vem", hehe. :P


 

Det var sista bilden. Hoppas ni gillade dom! :)


Puss! :*


 

Av panfuhannah - 28 januari 2012 11:59

Hejsan,


Idag är det lördag och det är lika med godis!   

Jag älskar godis, för det är socker i det, och socker är nyttigt!

Nej, jag bara skojade, det är inte nyttigt, men grönsaker och sånt är det.

Sådana gröna äckliga saker som man inte tycker om. Eller en del vegetarianer gör det

eller vad det nu är/stavas hehe, jag vet inte så mycket om det.    


Jaja, här får ni iaf en lite söt bild.



Fast man kan ju äta lite då & då, inte bara på helgen. :D

Jaja, hoppas ni gillade den "söta" bilden, vad jag menar med söta är att

det är godis på den, så liksom inte ordet: "Gullig".


 

Av panfuhannah - 27 januari 2012 13:29

Neeeeeej! D:


Nu har dom höjt priset på Vip igen!  

Nu kostar det 549 kr att köpa Vip i ett år, BUUU nu kommer pappa aldrig

köpa åt mig . . .  


    

Där som jag ringade in med rött - där står priset. -.-'

Nu får ni på Msp ta och skärpa er!!!


 

Av panfuhannah - 26 januari 2012 15:57

Hejsan,


Grattis Linnéa - du blev dagens läsare i bloggen! =)

Här får du en härlig bild! ♥


Hoppas du gillade den! ♥


Puss! :*


// PanfuHannah ♥ 

Av panfuhannah - 26 januari 2012 15:52

Animeringen - Catwalk Model Pose


 


Om ni undrar kostar den - $350 StarCoins .. (:


// PanfuHannah ♥

Hej och välkommen till min blogg!  Jag är en tjej på 11 år, som bor i Värmland och bloggar om mitt liv. Mina intressen är att vara med kompisar, blogga och mysa med min lilla sötnos katt. Mina syskon är nog det som är jobbigast i mitt liv. Allvarligt talat, så skulle ni inte vilja vara jag. På den här bloggen tillåter jag inte att man härmar, eller kopierar någonting! Med vänliga hälsningar Hannah. ^.^

✿ Senaste inläggen

✿ Besöksstatistik

✔ Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Hej och välkommen till min novellblogg, som handlar om Fanny, 16 år. Hennes liv förändras när en ny tjej börjar i samma skola. Hon heter Melinda och är lika gammal som Fanny. Hon förvandlas plötsligt till skolans populäraste och Fanny smider ut planer til

Ovido - Quiz & Flashcards