Direktlänk till inlägg 24 april 2012

- Justin Bieber

Av panfuhannah - 24 april 2012 15:53

Hejsan!


Här är vad jag vill säga till alla haters.

Jag menar alltså dom som skriver dumma saker, om honom och andra artister, te.x Selena Gomez.


Tänk om du var känd och du hade många haters?

Hur skulle du vara då?

Glad eller ledsen?

Jag tror ni väljer ledsen, för det vet jag iaf att ni tar, om ni inte tycker det är "kul" att bråka...

Han är som alla andra.

Ni som säger att ni ska döda honom, ni ljuger bara.

Ni kan väl inte bara döda honom, bara för att ni inte gillar hans musik?!

Jag menar, han har inte gjort ert något så då ska inte ni vara elaka mot honom tillbaks!

 

- En låt som jag tycker ganska mycket om! :)

Den är liksom inte som alla andra, jag menar den är typ lugn och "cool" på samma gång.. ^^

 

Men sluta att hata honom, och göra dumma saker.

Men jag accepterar att ni inte gillar hans musik, men då behöver ni inte göra så elaka saker mot honom.

 
 
Din andra bästis:)

Din andra bästis:)

25 april 2012 18:00

Ja du har rätt, Nu gillar jag faktiskt hans låt boyfriend "VÄLDIGT MYCKET!" asså den äger tycker du det?

http://msptine

panfuhannah

28 april 2012 17:51

Japp jag veet, haha skojade, men visst, den äger! :D :)

 
Ingen bild

Anonym

1 maj 2012 21:13

Själv tycker jag att det är mycket rätt! Men min bästis skulle vilja kasta en stekpanna på honom. Don't ask me why...

panfuhannah

2 maj 2012 19:15

Mm, I love Justin Bieber ♥
Men tyvärr gör inte alla det :(

 
Ingen bild

blomman

3 maj 2012 17:59

Justin Bieber låter faktiskt väldigt trevlig när jag har sätt när han har pratat på youtube!
//Blomman

panfuhannah

5 maj 2012 08:57

Mm :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av panfuhannah - 8 augusti 2012 17:58

Jag står i den långa korridoren och tittar på alla människor. Men ingen verkar bry sig om mig. Vissa är så elaka att de bara går rakt på mig och stannar inte ens för att säga förlåt. Detta är mitt liv, och jag hatar det. Men det känns ändå som ...

Av panfuhannah - 8 augusti 2012 17:40

Fanny Watson och Dessie ( Desirée ) Styles är bästa vänner och går i samma klass. Båda flickorna är 16 år och går i 9:an. De var inte särskilt duktiga i skolan så därför fick de gå om en klass. Novellen handlar alltså om de två flickorna. Men en dag ...

Av panfuhannah - 19 maj 2012 08:12

Hejsan!   Jag har bytt tillbaka min blogg, till "blogg.se" för att här på bloggplatsen kan man nästan inte göra någonting med Designen, och blogg.se kan man ändra allting och välja hur den ska se ut, alldeles själv! :)   Välkommen, att börja ...

Av panfuhannah - 17 maj 2012 08:17

Hejsan!   Igår så var vi inne i  Rhodos och åt på "Mama Sofia", det var en resturang kanske ni förstår om ni tittar på rubriken.   Det fanns en papegoja där som hette Nikos! Han var så söt, och rolig, och han låt som en hund och en katt, haha...

Av panfuhannah - 15 maj 2012 07:57

Hejsan!   Jag är i Rhodos just nu, och pappa har skaffat internet, så kanske kommer vara inne på Skype på morgonen och kvällen, kanske för vi kollar på sådana shower som börjar klockan 10 på kvällen. MEDDELANDE TILL KLASSKOMPISARNA: Vi bestäm...

Hej och välkommen till min blogg!  Jag är en tjej på 11 år, som bor i Värmland och bloggar om mitt liv. Mina intressen är att vara med kompisar, blogga och mysa med min lilla sötnos katt. Mina syskon är nog det som är jobbigast i mitt liv. Allvarligt talat, så skulle ni inte vilja vara jag. På den här bloggen tillåter jag inte att man härmar, eller kopierar någonting! Med vänliga hälsningar Hannah. ^.^

✿ Senaste inläggen

✿ Besöksstatistik

✔ Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Hej och välkommen till min novellblogg, som handlar om Fanny, 16 år. Hennes liv förändras när en ny tjej börjar i samma skola. Hon heter Melinda och är lika gammal som Fanny. Hon förvandlas plötsligt till skolans populäraste och Fanny smider ut planer til

Ovido - Quiz & Flashcards