Alla inlägg under mars 2012

Av panfuhannah - 31 mars 2012 10:10

Hejsan!


Alltså, varför ska dom ha biopremiör för Titanic i 3D, det är ju en gammal film!

Är det någon som vet varför?

Idag ska jag förresten vara med en kompis så kommer inte bli mycket bloggande! :)

Men kanske ikväll... ^^

Det är Earth Hour ikväll också! Ska ni släcka ljuset? (i)'

Haha. Tror jag ska göra det.

Just nu sitter jag och lyssnar på olika musik, men måste göra mig i ordning, annars får jag gå i pyjamas till min  kompis. ^^


Hejdå!

 

 

Av panfuhannah - 30 mars 2012 13:41

Hejsan!


Justin Bieber, har släppt sitt nya album! :)

Den är så bra! =)


Här kan ni lyssna på den;


:D



Av panfuhannah - 28 mars 2012 12:12

Hejsan!


Jag undrar om ni vill att jag ska ha en berättelse på bloggen?  

Det är massa bloggar som har det, och jag hade det på min förra blogg, men jag hann inte skriva alla delar hela tiden!  Här ska ni få se vilka berättelser, jag läser!


Mitt ovanliga liv; http://willesminne.blogg.se/category/sagor.html

Haha, ni får bläddra ner, till del 1, älskar den sagan! :3

 

Haha, hittar ingen annan just nu, för jag följer ingen annan.  

Men ni får gärna tipsa, så ska jag läsa, och kanske till och med börja följa berättelsen!


 


  Haha, lite böcker...  

   

 

Av panfuhannah - 27 mars 2012 16:18


Ärligt talat, vem vill inte smaka på den här? (i)


Vem längtar inte tills sommaren? ♥

Längtar tills vi ska åka till Rhodos, kan inte vänta mer! :)


Längtar tills Mc Donald´s kommer, hit, på torsdag öppnar det! ^^


 

Tills Missy fyller 1 år 22 maj, 2012, haha, då ska hon kanske få tårta? :D


Ojsan, nu kommer jag inte på fler saker jag längtar till, haha,

eller jo, tills min födelsedag när jag fyller 11 år ! (i)


   

 

Av panfuhannah - 26 mars 2012 16:02

Hejsan!


Jag vill så gärna se, The Hunger Games, men jag måste vänta för pappa ville se den före mig, för att dom tyckte egentligen, att det skulle vara 15-årsgräns på den filmen. ;'s

Men min klasskompis vill också se den, så han sa att han skulle borra hål i väggen, på mitt hus och kolla han också, hahaha. ^^

Men iallafall, vet inte riktigt, vad den handlar om, men det var 24 personer, som skulle tävla eller något, och bara 1 person överlevde !

Min dösnygga kille är med i filmen, eller egentligen stog det i tidningen att han var ihop med Miley Cyrus, men det tror jag ingenting på !


♥ Visst är han snygg? ♥

 

Nej, men nu måste jag äta färdigt min lilla tacos!

   

 

Ps. Kolla denna blogg!

http://miniemely.bloggplatsen.se/

Hon ville bli länkad, men hon får sin adress i in inlägget istället...

Av panfuhannah - 25 mars 2012 10:50

Hejsan!


Tänkte göra en liten video där jag svarar på frågor.

I videon pratar jag rikssvenska men egentligen pratar jag värmländska, men så att alla ska förstå vad jag säger.


Haha, den är lite konstig, men jag hoppas den blir bra! :)
  

Av panfuhannah - 25 mars 2012 08:28

Hejsan!


Ni som skriver elaka kommentarer, jag tycker ni ska sluta med det!

Hur skulle det kännas om ni får en massa dumma kommentarer på eran blogg?

Inte kul, jag förstår, men då kan ni sluta med det själva, om ni gör det, ni vet vilka ni är.

Jag tycker inte det är särskilt roligt att få sådana taskiga kommentarer, ni vet att man kan bli ledsen på internet också eller?

Och ni ska stå för det ni har gjort!

Det spelar ingen roll, hur gammalt det än är, för du har ändå skrivit det, och jag får se det tillslut, om ni inte vet det.

Jag vill ändå ha ett förlåt, och det tror jag alla vill ha,

om någon skriver något dumt till personen.

Det är inte så att det bara är att gå och sätta sig vid datorn, se någonting, och bli sur, och sedan skriva massa elaka saker.

Det funkar faktiskt inte så...

Om du nu läser detta, och vet själv, att du har skrivit något till mig, så kan du läsa detta och tänka litegrann.

Tänk på om du hade fått massa elaka kommentarer.

 

 

Av panfuhannah - 24 mars 2012 19:11

Hejsan!


Jag tänkte starta en liten tävling, som ni ska få vara med i, om ni vill.

Och man kan komma 1,2,3 och man kan vinna en helt gratis design, av mig som jag kanske gör i mitt bästa program!

Ni ska få se hur dom ser ut senare, men det är min gubbe på MovieStarPlanet som är med, har ju ingen annan.

I alla fall, 1:an får ju finast design eftersom den vinner ju, men alltså självklart får 2:an och 3:an också fina designer, men ni måste inte använda desigen, men ifall ni får slut på fantasi är det ju bra med en design att ha. :)

Fast ni får inte se designerna just nu ändå, det blir en överraskning, men jag lovar,

dom kommer bli fina! ♥


Nu ska jag måla påskbrev, om jag orkar.

Äter godis nu, vi fick det av en person som jag inte säger, han är jättesnäll!


 

Ps. Om ni undrar så ska jag säga vad man ska tävla om nu!

Ni ska svara på följade fråga;

- Finns det något djur som gråter av sorg?

Ni måste svara med hela meningar, och göra det tydligt så jag förstår vad ni menar.

 

 



Hej och välkommen till min blogg!  Jag är en tjej på 11 år, som bor i Värmland och bloggar om mitt liv. Mina intressen är att vara med kompisar, blogga och mysa med min lilla sötnos katt. Mina syskon är nog det som är jobbigast i mitt liv. Allvarligt talat, så skulle ni inte vilja vara jag. På den här bloggen tillåter jag inte att man härmar, eller kopierar någonting! Med vänliga hälsningar Hannah. ^.^

✿ Senaste inläggen

✿ Besöksstatistik

✔ Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Hej och välkommen till min novellblogg, som handlar om Fanny, 16 år. Hennes liv förändras när en ny tjej börjar i samma skola. Hon heter Melinda och är lika gammal som Fanny. Hon förvandlas plötsligt till skolans populäraste och Fanny smider ut planer til

Ovido - Quiz & Flashcards