Alla inlägg den 2 mars 2012

Av panfuhannah - 2 mars 2012 20:39

Hejsan!


Jag har just kommit upp i Lvl 9 .. vill bara säga tack till alla som hjälpt mig! :)

Jag blev så glad, haha, för att det typ var bara 4.000 fame kvar, och så tog det dagar innan det hände x)

Kom på en annan sak: Det är fredag = fredagsmys, är hos farmor men ska fråga henne om vi kan hitta något

eller nåt, baka, eller göra. Haha köpa tror jag inte det går inte o.o'


Sådär, där fick ni njuta av bilden, och ännu en gång... Tack! :D

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Hahah ^^ Där fick ni eran present - alltså hjärtan.:)

Håller på med del två av min nya serie, hoppas ni tycker om den - ni som har Msp då. 8)




Av panfuhannah - 2 mars 2012 15:52

I LOVE YOU MISSY ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Tack Anita för att du tog dom här fiina bilderna, och tack för att du skickade dom till mig! :)

 
Av panfuhannah - 2 mars 2012 11:58

Hejsan!


Jag skrattar ihjäl mig just nu, ahahaha   

Ja, ni kan liksom få veta vad jag skrattar åt, min vän Emmis på MovieStarPlanet, skrev ett skämt

i sin VGD-ruta, och här får ni det.

Killen: vill du se ett trick?
tjejen: okej c:
killen: POFF! du är singel.
tjejen: meh D:


HAHAHA, smart idé att göra slut, på .. :D Näej då, bara skojade, men det var kul!


Av panfuhannah - 2 mars 2012 09:36

Hejsan!


Jag sitter och funderar på vem som är bäst av Burger King, eller Mc'Donalds, för ni vet jag gillar faktiskt skräpmat (L)

Haha, men det är ju inte bra för kroppen, men det är gott ^^ - och nu har jag kommit fram till att Mc'Donalds, är bäst, och kommer alltid vara det! (y) Såå då vet ni vart maten kommer ifrån, på bilden nedanför, på miig! :3

 

Haha, och gillar ni min nya Look, alltså den jag har på mig? :)

Av panfuhannah - 2 mars 2012 08:39

Hejsan!


Igår handlade jag och mamma, och då köpte jag ett gult linne o.o

Och ni kan få se bilder på det. ^^

Eller senare .. ehehehe.



Hej och välkommen till min blogg!  Jag är en tjej på 11 år, som bor i Värmland och bloggar om mitt liv. Mina intressen är att vara med kompisar, blogga och mysa med min lilla sötnos katt. Mina syskon är nog det som är jobbigast i mitt liv. Allvarligt talat, så skulle ni inte vilja vara jag. På den här bloggen tillåter jag inte att man härmar, eller kopierar någonting! Med vänliga hälsningar Hannah. ^.^

✿ Senaste inläggen

✿ Besöksstatistik

✔ Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Hej och välkommen till min novellblogg, som handlar om Fanny, 16 år. Hennes liv förändras när en ny tjej börjar i samma skola. Hon heter Melinda och är lika gammal som Fanny. Hon förvandlas plötsligt till skolans populäraste och Fanny smider ut planer til

Ovido - Quiz & Flashcards