Alla inlägg den 12 januari 2012

Av panfuhannah - 12 januari 2012 18:32

 


Varsågod, och njut! ;D

Det var för 1 år sedan, nu är jag 10, där var jag väl 9? (:


// PanfuHannah :]




Av panfuhannah - 12 januari 2012 14:22

Tjabba! 8D


Har varit hos tandläkaren, jättekul! ( NOT )

Fast jag fick bedövning så jag kände ingenting, sedan drog dom ut

två mjölktänder.  


Fast det gjorde inte ont, bara lite när dom tog sprutan! o.o

Sedan kändes det som om jag svullnade upp, guud, det kändes äckligt, och den

verkar än! Fast bara lite. Och jag kan bita mig i läppen utan att känna det! Haha.  


Ingen idé att fråga hur många tänder jag har tappat, för det säger jag inte.  

Jag har en fråga också, väntar ni på fler inlägg ifrån Missy & Glittra?

Isåfall så säger jag bara att dom snart kommer igång med att skriva, för dom ska nämligen

byta ut lite namnskyltar och kanske få en egen hemsida?  


Det vet jag inte än, men vi får se.

Isåfall så säger jag till iaf, det är ju klart, och så kommer dom skriva inlägg, och

sånt, såklart!  


Älskar den där smileyn i senaste inlägget, sista ordet är: såklart!

Ja, den är ju så gullig. Haha. Och ni kan räkna med att det blir mer bilder i inläggen

också.   


Här avslutar jag med en liten bild, ahaha. ^^



// PanfuHannah ♥

Tidigare månad - Senare månad

Hej och välkommen till min blogg!  Jag är en tjej på 11 år, som bor i Värmland och bloggar om mitt liv. Mina intressen är att vara med kompisar, blogga och mysa med min lilla sötnos katt. Mina syskon är nog det som är jobbigast i mitt liv. Allvarligt talat, så skulle ni inte vilja vara jag. På den här bloggen tillåter jag inte att man härmar, eller kopierar någonting! Med vänliga hälsningar Hannah. ^.^

✿ Senaste inläggen

✿ Besöksstatistik

✔ Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Hej och välkommen till min novellblogg, som handlar om Fanny, 16 år. Hennes liv förändras när en ny tjej börjar i samma skola. Hon heter Melinda och är lika gammal som Fanny. Hon förvandlas plötsligt till skolans populäraste och Fanny smider ut planer til

Ovido - Quiz & Flashcards