Alla inlägg den 10 januari 2012

Av panfuhannah - 10 januari 2012 15:51

Hejsan,


Idag började skolan, var så himla trött på morgonen idag.

Vi skulle egentligen ätit äcklig frukost på skolan"enligt mig själv är den det". (;

Fast frukosten hade börjar för längesedan, så vi fick gå in och äta hemma. (:

Kan inte skriva så mycket nu, för min kusin kommer snart och hämtar mig,

vi ska pka skridskor, kommer bli jättekul! :D


Jag avslutar med en liten bild, förresten vill jag bara säga att

ni kan väl rösta lite mer på omröstningen längst ner i bloggen, till vänster?

Hade varit jättebra så att vi får vår nya hejdå-skylt nån gång. (;


 

En till sedan nöjer vi oss, haha. :P


 


// PanfuHannah  




Tidigare månad - Senare månad

Hej och välkommen till min blogg!  Jag är en tjej på 11 år, som bor i Värmland och bloggar om mitt liv. Mina intressen är att vara med kompisar, blogga och mysa med min lilla sötnos katt. Mina syskon är nog det som är jobbigast i mitt liv. Allvarligt talat, så skulle ni inte vilja vara jag. På den här bloggen tillåter jag inte att man härmar, eller kopierar någonting! Med vänliga hälsningar Hannah. ^.^

✿ Senaste inläggen

✿ Besöksstatistik

✔ Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Hej och välkommen till min novellblogg, som handlar om Fanny, 16 år. Hennes liv förändras när en ny tjej börjar i samma skola. Hon heter Melinda och är lika gammal som Fanny. Hon förvandlas plötsligt till skolans populäraste och Fanny smider ut planer til

Ovido - Quiz & Flashcards