Alla inlägg den 22 februari 2012

Av panfuhannah - 22 februari 2012 14:25

Hejsan,


Just nu tänkte jag visa er vinnarna, och det var 3 stycken MovieStars som vann, här

ska ni få bild på dom, och lookarna .. :) Men om jag inte har look-tävling, så gör inga lookar av mig -

och köp dom absolut INTE! För jag vill verkligen inte, det.


  

Ledsen, för failad redigering .. :8 Beyonce03, vann med denna looken;

  

~ TillTävlingen&Bloggen♥~ Hette, den .. hehe :P


Nästa som kom 2:A, är ...

StellaOlivia!

  

Grattis, du kom med i bloggen, haha. ^^

Hon kom 2:a, med looken:

  

~ Super snygg!! ~


Sedan kommer ♥ MovieStar ♥ 3:a :

  

Hon vann, med denna looke, (oj, vad jobbigt de var att skriva o.o')

  

~ Coolisen<3~ hette den,


GRATTIS TILL ALLA :D


Hej och välkommen till min blogg!  Jag är en tjej på 11 år, som bor i Värmland och bloggar om mitt liv. Mina intressen är att vara med kompisar, blogga och mysa med min lilla sötnos katt. Mina syskon är nog det som är jobbigast i mitt liv. Allvarligt talat, så skulle ni inte vilja vara jag. På den här bloggen tillåter jag inte att man härmar, eller kopierar någonting! Med vänliga hälsningar Hannah. ^.^

✿ Senaste inläggen

✿ Besöksstatistik

✔ Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Hej och välkommen till min novellblogg, som handlar om Fanny, 16 år. Hennes liv förändras när en ny tjej börjar i samma skola. Hon heter Melinda och är lika gammal som Fanny. Hon förvandlas plötsligt till skolans populäraste och Fanny smider ut planer til

Ovido - Quiz & Flashcards