Alla inlägg den 19 maj 2012

Av panfuhannah - 19 maj 2012 08:12

Hejsan!


Jag har bytt tillbaka min blogg, till "blogg.se" för att här på bloggplatsen kan man nästan inte göra någonting med Designen, och blogg.se kan man ändra allting och välja hur den ska se ut, alldeles själv! :)


Välkommen, att börja läsa här istället,


http://panfuhannah.blogg.se/


Hej då, jag skriver inlägg där nu, så nu får ni läsa där!

Här kommer jag inte uppdatera, kanske någon gång, kanske?

Men vi ses! ^^


// PanfuHannah


Hej och välkommen till min blogg!  Jag är en tjej på 11 år, som bor i Värmland och bloggar om mitt liv. Mina intressen är att vara med kompisar, blogga och mysa med min lilla sötnos katt. Mina syskon är nog det som är jobbigast i mitt liv. Allvarligt talat, så skulle ni inte vilja vara jag. På den här bloggen tillåter jag inte att man härmar, eller kopierar någonting! Med vänliga hälsningar Hannah. ^.^

✿ Senaste inläggen

✿ Besöksstatistik

✔ Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Hej och välkommen till min novellblogg, som handlar om Fanny, 16 år. Hennes liv förändras när en ny tjej börjar i samma skola. Hon heter Melinda och är lika gammal som Fanny. Hon förvandlas plötsligt till skolans populäraste och Fanny smider ut planer til

Ovido - Quiz & Flashcards